Tuesday, February 22, 2011

Post yg Pertama Sejak Tahun 2010

Apa mau tulis??? Lama jugak tak buka blogku nih..Ermm sudah lama jugak aku berhenti buat friendster layout.Sekarang tak tau la...banyak hasil kerjaku terbiar begitu saja. Ada yang sudah siap tapi aku tak post...tersimpan kemas dalam pendrive.Sebabnya aku jarang online...dah tu...kalau online pun layan facebook jak..freindster dah ku lupakan. Teruk plak rasanya. Mungkin sebab aku rindu wat layout.. sebut pasal layout, baru² ni aku dapat tawaran buat layout untuk facebook. Dorang dah bagi cara untuk wat kod ni, susah juga mau wat..tapi kalau layout freindster aku leh wat napa facebook tak kan? Tapi fikir² balik..aku bukan selalu online pun...masalah juga...blurrrrrrrrrrrrrrrrrrr jawabnya... Tutup cerita layout..semua tinggal kenangan jak tu..sapa yang mau tengok layout ku mcm na.. pergi jak kat website ni.

http://friendster-layouts.com/author/xadsnax/

No comments:

Post a Comment